Робота центру кар’єри
Профорієнтація - один із напрямків виховної роботи. 28 січня вихованці КЗО "Марганецький навчально - реабілітаційний центр" відвідали центр кар'єри МПЛ, де ознайомились з професією "Штукатур"
МПЛ запрошує на навчання!
"Маю час - розповідаю про професію"
Моя професія - "Електрогазозварник". Розповідає Асіков Данил, гр. ЕЛЗ 18 1/9
Моя професія "Електрослюсар, слюсар (черговий) та з ремонту устаткування. Електрогазозварник", гр. ЕЛЗ 17 1/9
Моя професія - "Перукар (перукар-модельєр)". Розповідає Піпкіна Олександра, гр.ПР - 19 3/11
Моя професія - "Перукар (перукар-модельєр)" Розповідає Басанська-Крячун Юлія, гр. ПР 19 3/11
Моя професія - "Перукар (перукар-модельєр)". Розповідає Леонтієва Каріна, гр.ПР - 18 3/9
Моя професія - "Перукар (перукар-модельєр)". Розповідає Рудь Анастасія, гр. ПР 18 3/9
Моя професія - "Кухар.Кухар-кондитер" Розповідає Сурніна Аліна, гр.К 18 2/9
Моя професія - "Кухар. Кухар-кондитер". Розповідає Ревенко Інна, гр.К 17 2/9
Моя професія - "Кухар.Кухар-кондитер" Розповідає Сілаєва Катя, гр. К 19 2/9
Моя професія - "Перукар (перукар-модельєр)". Розповідає Боєва Каріна, гр. ПР 18 3/9
Профорієнтація по-новому
Майстер-класи у Борисівській ЗОШ Нікопольського району
11 березня 2020 року майстри виробничого навчання Куксова В.І. та Строган Т.Є. показали майстер-класи у Борисівській загальноосвітній середній школі Нікопольського району.
Майстер в/н за фахом «Кравець» Куксова В.І. разом зі здобувачами освіти МПЛ продемонстрували моделі, пошиті випускниками нашого ліцею – колекцію верхнього одягу та колекцію суконь «Східна красуня».
Майстер в/н за фахом «Кухар, кондитер» Строган Т.Є. показала майстер-клас «Дріжджове тісто та вироби з нього». Учні школи мали можливість самі попрацювати з тістом, проконсультуватися з питань технології приготування дріжджового тіста.
Під час профорієнтації у своїй роботі ми використовуємо тренінги, які провели викладач Переяслова О.С. та практичний психолог Хижняк А.М.
Тренінги складаються з конкретних вправ:
1. Вправа «Знайомство» - проводиться для встановлення тісного зв’язку зі слухачами.
2. Очікувані результати – встановлення позитивної атмосфери в групі, довірчі стосунки. Передбачає продуктивну роботу перед виконанням наступних вправ.
3. Мозковий штурм «Освіта: де, коли, навіщо?» - слухачі визначають плюси та мінуси вищої освіти, профтехосвіти, чи потрібна освіта взагалі. Ми виявляємо групу підлітків, з якими можемо далі працювати (це діти, які або вибрали для себе профтехосвіту, або вирішили, що вчитися далі не потрібно)
4. Методика «Карта інтересів» - серед підлітків проводимо тестування з метою виявлення, у якій групі професій підліток може реалізуватися. Це групи професій:
- Людина – техніка (електрослюсар, зварювальник, машиніст електровоза)
- Людина – людина (продавець, офіціант, перукар)
- Людина – художній образ ( мистецтво, штукатур-лицювальник-плиточник-маляр, перукар)
- Людина – природа (сільське господарство, ландшафтний дизайн)
- Людина – знак (програмування, бухгалтерія, секретар)
Профорієнтаційна робота у смт.Червоногригорівка та с.Придніпровське Нікопольського району
У межах профорієнтаційної роботи педагогічні працівники ДПТНЗ "Марганецький професійний ліцей" разом із здобувачами освіти провели профорієнтаційні тренінги для усвідомлення учнями правильності обрання професії.
Саме ненав’язливе спілкування та нетрадиційна подача профорієнтаційної інформації дозволили зацікавити вихованців шкіл робітничими професіями та навчальним закладом, де вони можуть здобути ті чи інші професійні уміння.
Робота була проведена з учнями шкіл смт. Червоногригорівка і с. Придніпровське Нікопольського р-ну