Робота центру кар’єри

Профорієнтація - один із напрямків виховної роботи. 28 січня вихованці КЗО "Марганецький навчально - реабілітаційний центр" відвідали центр кар'єри МПЛ, де ознайомились з професією "Штукатур"

/Files/downloads/profrobota/рц 28 01 2022 2.jpg/Files/downloads/profrobota/рц 28 01 2022 3.jpg

/Files/downloads/profrobota/рц 28 01 2022 1.jpg

МПЛ запрошує на навчання!

/Files/downloads/profrobota/МПЛ запрошує на навчання у 2021 році.JPG/Files/downloads/profrobota/МПЛ запрошує на навчання.JPG

/Files/downloads/profrobota/МПЛ запрошує на навчання.jpg

/Files/downloads/profrobota/Швидше до МПЛ.jpg

/Files/downloads/profrobota/МПЛ - заклад де продовжити навчання.jpg

"Маю час - розповідаю про професію"

Моя професія - "Електрогазозварник". Розповідає Асіков Данил, гр. ЕЛЗ 18 1/9

/Files/downloads/profrobota/mayu_chas_rozpovdayu_pro_profesyu/Асіков Данил Електрогазозварник.jpg

Моя професія "Електрослюсар, слюсар (черговий) та з ремонту устаткування. Електрогазозварник", гр. ЕЛЗ 17 1/9

/Files/downloads/profrobota/mayu_chas_rozpovdayu_pro_profesyu/Бєлєнцов Кирил Електрогазозварник.jpg

Моя професія - "Перукар (перукар-модельєр)". Розповідає Піпкіна Олександра, гр.ПР - 19 3/11

/Files/downloads/profrobota/mayu_chas_rozpovdayu_pro_profesyu/Розповідаю про професію Перукар.jpg

Моя професія - "Перукар (перукар-модельєр)" Розповідає Басанська-Крячун Юлія, гр. ПР 19 3/11

/Files/downloads/profrobota/mayu_chas_rozpovdayu_pro_profesyu/Басанська-Крячун Юлія Професія Перукар.jpg

Моя професія - "Перукар (перукар-модельєр)". Розповідає Леонтієва Каріна, гр.ПР - 18 3/9

/Files/downloads/profrobota/mayu_chas_rozpovdayu_pro_profesyu/Леонтієва Каріна Професія - Перукар.jpg

Моя професія - "Перукар (перукар-модельєр)". Розповідає Рудь Анастасія, гр. ПР 18 3/9

/Files/downloads/profrobota/mayu_chas_rozpovdayu_pro_profesyu/Рудь Анастасия пролфесія Перукар.jpg

Моя професія - "Кухар.Кухар-кондитер" Розповідає Сурніна Аліна, гр.К 18 2/9

/Files/downloads/profrobota/mayu_chas_rozpovdayu_pro_profesyu/Аліна Сурніна професія Кухар.jpg

Моя професія - "Кухар. Кухар-кондитер". Розповідає Ревенко Інна, гр.К 17 2/9

/Files/downloads/profrobota/mayu_chas_rozpovdayu_pro_profesyu/Ревенко Інна професія Кухар.jpg

Моя професія - "Кухар.Кухар-кондитер" Розповідає Сілаєва Катя, гр. К 19 2/9

/Files/downloads/profrobota/mayu_chas_rozpovdayu_pro_profesyu/Сілаєва Катя професія Кухар.jpg

Моя професія - "Перукар (перукар-модельєр)". Розповідає Боєва Каріна, гр. ПР 18 3/9

/Files/downloads/profrobota/mayu_chas_rozpovdayu_pro_profesyu/Боєва Каріна Професія - Перукар.jpg

Профорієнтація по-новому

Майстер-класи у Борисівській ЗОШ Нікопольського району

/Files/downloads/profrobota/11032020/профор1103 008.jpg/Files/downloads/profrobota/11032020/профор1103 009.jpg

11 березня 2020 року майстри виробничого навчання Куксова В.І. та Строган Т.Є. показали майстер-класи у Борисівській загальноосвітній середній школі Нікопольського району.

/Files/downloads/profrobota/11032020/профор1103 003.jpg/Files/downloads/profrobota/11032020/профор1103 005.jpg

Майстер в/н за фахом «Кравець» Куксова В.І. разом зі здобувачами освіти МПЛ продемонстрували моделі, пошиті випускниками нашого ліцею – колекцію верхнього одягу та колекцію суконь «Східна красуня».

/Files/downloads/profrobota/11032020/профор1103 001.jpg

Майстер в/н за фахом «Кухар, кондитер» Строган Т.Є. показала майстер-клас «Дріжджове тісто та вироби з нього». Учні школи мали можливість самі попрацювати з тістом, проконсультуватися з питань технології приготування дріжджового тіста.

/Files/downloads/profrobota/11032020/профор1103 002.jpg/Files/downloads/profrobota/11032020/профор1103 004.jpg

Під час профорієнтації у своїй роботі ми використовуємо тренінги, які провели викладач Переяслова О.С. та практичний психолог Хижняк А.М.

Тренінги складаються з конкретних вправ:

1. Вправа «Знайомство» - проводиться для встановлення тісного зв’язку зі слухачами.

2. Очікувані результати – встановлення позитивної атмосфери в групі, довірчі стосунки. Передбачає продуктивну роботу перед виконанням наступних вправ.

3. Мозковий штурм «Освіта: де, коли, навіщо?» - слухачі визначають плюси та мінуси вищої освіти, профтехосвіти, чи потрібна освіта взагалі. Ми виявляємо групу підлітків, з якими можемо далі працювати (це діти, які або вибрали для себе профтехосвіту, або вирішили, що вчитися далі не потрібно)

4. Методика «Карта інтересів» - серед підлітків проводимо тестування з метою виявлення, у якій групі професій підліток може реалізуватися. Це групи професій:

- Людина – техніка (електрослюсар, зварювальник, машиніст електровоза)

- Людина – людина (продавець, офіціант, перукар)

- Людина – художній образ ( мистецтво, штукатур-лицювальник-плиточник-маляр, перукар)

- Людина – природа (сільське господарство, ландшафтний дизайн)

- Людина – знак (програмування, бухгалтерія, секретар)

/Files/downloads/profrobota/11032020/профор1103 010.jpg/Files/downloads/profrobota/11032020/профор1103 012.jpg/Files/downloads/profrobota/11032020/профор1103 013.jpg/Files/downloads/profrobota/11032020/профор1103 014.jpg

/Files/downloads/profrobota/11032020/профор1103 006.jpg/Files/downloads/profrobota/11032020/профор1103 007.jpg

Профорієнтаційна робота у смт.Червоногригорівка та с.Придніпровське Нікопольського району

/Files/downloads/profrobota/профроб 002.jpg/Files/downloads/profrobota/профроб 004.jpg

У межах профорієнтаційної роботи педагогічні працівники ДПТНЗ "Марганецький професійний ліцей" разом із здобувачами освіти провели профорієнтаційні тренінги для усвідомлення учнями правильності обрання професії.

/Files/downloads/profrobota/профроб 005.jpg/Files/downloads/profrobota/профроб 009.jpg

Саме ненав’язливе спілкування та нетрадиційна подача профорієнтаційної інформації дозволили зацікавити вихованців шкіл робітничими професіями та навчальним закладом, де вони можуть здобути ті чи інші професійні уміння.

/Files/downloads/profrobota/профроб 001.jpg/Files/downloads/profrobota/профроб 007.jpg

Робота була проведена з учнями шкіл смт. Червоногригорівка і с. Придніпровське Нікопольського р-ну

Кiлькiсть переглядiв: 479